Tema: Re: auto nuvertejimas - ka pirkti?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-11 18:27:34
2017.08.11 18:17, Dainiushas rašė:
> bbž, pas mane macphersonų tokios pakabos eigos, kad turbūt nelabai
> aktualu :)
>
> Ir šiaip, nu paskaityk lementariai WiKi, truputį kiti ten
> advantage/disatvantage.

tai tuos advantage gali skaityt kaip grozine literatura, kuri butent tai
ir pasako: mcperson pigiau ir kompaktiskiau. kokybiniu privalumu kaip ir
nera. paziurek, kaip mcpersonas virsui tvirtinasi ir isivaizduok, kas
bus, kai jis kris i duobe. mechanika labiau nei paprasta.

nors as i tai nesigilinu, atkreipiau demesi kad tos labiausiai
biudzetines double A tikrai smagiom vaziuoklem, o kad ten double a tai
turbut po keliu metu suzinojau - nei as ten taisiau pats nei ka (esu
amortikus kazkada vienam pasikeites, bet seni laikai)