Tema: Re: auto nuvertejimas - ka pirkti?
Autorius: Nevkurse
Data: 2017-08-11 16:27:08
Kazkokia jautri ta tavo turba :) 9-5 su auksto slegio turba (220ag)
buvau ivaziaves, kai ant posukio tepalo lempa mirkset pradejo - tikrinu,
o matuokles net nesiekia. Dapyliau litra, virs minimumo pakilo, iki
tepalo keitimo pratempiau be dapylimu. Turba liko gyva, atvaziavo dar
pas mane gal 25kkm, po to pardaviau. O zaliotas gavosi po duju idejimo -
iki jo Saab'as 110kkm nuvaziavo be tepalo rijimo, tarp keitimu mazdaug
per viduriuka tarp min-max nusileisdavo. Po duju idejimo - pyzdiec, po
8kkm jau min riba, litra supili, iki keitimo uztenka. Kuo tai susije -
bbz, bet iki duju net DE autobanais smaugiant 180-220 iki Italijos
nesudegindavo nieko, pirmais kartais stojau pasienyje tikrint tepalo
lygio prisiskaites cia kad privalo degint tepala - kaip max, taip max,
tai meciau tuos tikrinimus is viso.