Tema: Re: auto nuvertejimas - ka pirkti?
Autorius: benamis
Data: 2017-08-11 13:53:54
neteisingai skaiciuoji, nes nuverteja tai netiesiskai mano nuomone. Tad ta
likuti 2000 reiktu gal dalinti is mazesnes sumos nei 65eur/men, taip gausim
kad dar gyventi su tuo saabu reikes ne 30 men, o 50men:)

"MRT"  wrote in message news:omk0tf$3si$1@trimpas.omnitel.net...

> Turejau 9-5, taip kad puikiai zinau:) Jau nupirkt nera lengva, bet parduot
> tai.... :D

O kokios bedos?.. 2000/65=30men dar su juo pavazinet ir tai ko
gero nebus baisumine kancia.. galima iki 1k likutines damust..
vos vos daugiau metus laiko reiketu paeksploatuot..

Gal kas zino kaip "amortizuojasi" 9-3 05' 2.0t AT, pirktas uz 2000
per kokius 5 metus? Nes jei 65Eur/men, tai jau geriau Dacia :)