Tema: Re: auto nuvertejimas - ka pirkti?
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-11 13:30:54
2017.08.11 13:15, Nevkurse rašė:
> Tai faktas galima tik po to, kai karutis parduotas. Nes savinyko
> isivaizdavimas kiek karutis vertas nebutinai atitinka pirkejo nuomone :)
> As vat is vis neturiu supratimo kiek siandien verta mano Mondeike.
> Atsidariau autopliusa - nuo 8.6 iki 4.6, toks nekuklus issiskyrimas :D

atsakau uz bazara:
https://autoplius.lt/skelbimai/saab-9-3-1-8-l-sedanas-2005-benzinas-dujos-5893611.html
- -KONKRECIAI_ sitas buvo ziuretas pries ~7 metus, stogo abshivke
keista, ardyta stoikes, panasu, kad gavo stoga. Tada kainavo 28kLT,
veliau kaina nukrito iki 18kLT... tai nupirktas saabas buvo geresnio
stovio, reali rida 170kkm, pirkta su 75kkm.