Tema: Re: auto nuvertejimas - ka pirkti?
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-11 13:20:06
Che che, mano dabartinė Corolla pirkta prieš daugiau nei 4 metus už nepilnai
21kLt dabar realiai galėtų būt parduota už taip netoli 5kEur :-)
Žmonos buvęs SpaceStar'as 2001 metų, pirktas 2008 už ~16kLt parduotas prieš
porą mėn už 1250kEur
1999 metų Galantas pirktas už ~16kLt  po 7 metų parduotas už berods 7.5kLt

Tai čia kiek pamenu skaičiukus apie paskutines ilgiau eksploatuotas auto,
ten visokių laikinų variantų būdavo keliem mėnesiam, tai net ir į pliusą
pavykdavo kartais išeit :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i