Tema: Re: 2 Atmosferos
Autorius: Invertuota panda
Data: 2017-07-10 22:04:11
On 7/9/17 21:13, Arnas wrote:
> kaip tai nelabai? atrodo tiesiog ahujienai, pesha kaip reikiant, garsas
> geras. ar tikras bmw tik "becha semiorka, klasnaja tachka" e38 su dujom?

Su dujom irgi netikras :) Max su alkAGoliu, ir tai jau toks pusEU!

Kas del atrodymo tai bent jau man i8 tiesiog ne ahujennai. Tipo
dEzainerei nO vaijkystes svajojo nupiest bliambordzyni, ale ten
nepriime, tai isidarbino pas bnv ir kas gavosi tas gavosi. Uztat su
giljotininem durim ir priekiu lyg ant jo butu prisedes dramPlis. Subine
irgi tokia visa kazkokia supleshyta, is skutu. Aj, dar super jOkingos
padangikes. Taip iseina, kad visu tu //M volai grynas akiu dumimas, nes
ir su tais dviracio ratukais pesha kaip rejkiant ir jokiu problemu su
trekshinu :)

"Kazkuo" primena Ferdinand 3 GT RS ir Fahrradi Farfalla :)