Tema: Re: 2 Atmosferos
Autorius: meska
Data: 2017-07-05 21:38:21
On 2017-07-05 12:01:55 +0000, ManXP said:

> Zjb, pasiulysiu. Nes kazkada sake, kad sitas jai grazus (man irgi), tik
> galvojau, kad 3.6 ejo iki feislifto, tai net neieskojom

nx sita suda. Nezinau gal ten pas ta 3.6 ir visa kita bus sutvarkyta,
bet siaip gaidys o ne masina. Nors gal cia pas visus VAG'us taip (mano
pirmas) - garso izoliacijos nepyragai, kruva ivairiu nesusipratimu:
- nu kas bl sugalvojo kad kad veidrodelio pasildymas yra atskiras nuo
galinio lango?
- apie vairo mygtuku isdestyma ir logini valdyma tiek to, kita karta
- uzsalantys langai ziema .. ne nu sitas tai aisku zjbs ateini ryte ir
smaukaisi kad nusileistu ir durys atsidarytu. Arba profilaktiskai varai
su silikonu. Na bet pas pona gal garazas, tai kaip ir px
- kai palyja gerai, tai prapisa vanduo kazkur per tarpus ar lempas
bagaznike, atidarai srovele vandens i bagazine. Ziema ledas nuo galinio
stiklo subyra nes kazkaip ten xrenovai suprojektuota
- sedynes... na sitas tai aisku fejai dzin bus, maniske kai kuda tai
viskas zajebys. Bet paciam.. nesu stambus, gal net link kudesniu nu bet
teko per puga iki klaipedos uztrukt vietoj 2.5 kokias 4 valndas. Nafig,
galvojau islipsiu ir eisiu pesti, ten tie idubimai na tikrai ne
vyriskai subinei.
- platmases jau braska (rida 70k, 3,5 metu is mollerio, lietuviskas su
visais popieriais, tuvlitos irasai ir ir .t.t

nu aisku atrodo ji zjbs, vat kai i kaima pas uosvius nuvarau tai kandys
visada prilimpa ir sako eee zajebys tacke.