Tema: Re: 2 Atmosferos
Autorius: Arnas
Data: 2017-07-05 13:25:36
tai palyginkim e92 m3 ir F82. e92 m3 yra irkline valtis palyginus su F82.
nors deklaruojami skaichiai yra 420ag vs 431ag :)) ir tulas pilietis turbut
atejes pakomentuos vaje vaje kokie laikai atejo baisus downsaizino del
ekologijos nuo v8 iki l6 :(((( realybej - kaip dazhniausiai buna pas
orinukus truksta keliu desimciu ag, tai gyvas sveikas stockinis su nedidele
rida e92 m3 turi 390-395 ag o F82 M4 turi 450ag ir pesha nuo 2000rpm iki pat
redlaino, ar tuo gali pasigirti e92 m3? ne, ten jei nepalaikysi 7500-8500rpm
gausi nuo GTD golfo. Taip, garsas galbut geresnis nes V8 bet as verksmu kad
vaje vaje kokie laikai uzejo orinuku nebegamina nesuprantu jei atvirai. Kur
turbo lagas kokiam F82? :) kurioj vietoj ? :) ten jei stockas net
nesijauchia kad su turbo mashina vazhiuoji, va padarius stage 2 iki ~550ag
jau siek tiek jauciamas turbo charakteris ir nuo valo garantuotai 80% zmoniu
pridetu i kelnes (kai jungiant ish 4-tos i 5-ta prie ~200 ant sauso asfalto
sutampo subine), bet nu jei nepatinka - vazhinek su stocku :)

"Dainiushas"  wrote in message news:ojie90$b1$2@trimpas.omnitel.net...

nu bbž, bet mano kuklia nuomone 335i/340i yra pakankamai adekvatūs. Nes
tas V8 troikėj tai jau bbd