Tema: Re: 2 Atmosferos
Autorius: ManXP
Data: 2017-07-08 15:37:20
Maza smulkmena - tu vazineji su BMW/MB dyzeliais, o man reikia benzo. Ir 
tavo patirtis (kad MB/BMW pagamina labai gerus variklius) siuo atveju deja 
man netinka. Pats sitam topike rasiau, kad vokieciai dyzelius pagamina kuo 
puikiausius, bet galingu benzu - nu nesugeba. Nes jeigu ju visas biznis eina 
ant dyzeliu, tai as juos irgi suprantu - nx investuot ir mokytis gamint 
dideles kubaturos benzus, jeigu >90% pirkeju vistiek ims 3 litru 
dyzeliuka....

"YZF"  wrote in message news:ojq8v9$2so$1@trimpas.omnitel.net...

Sakai Mersas ar BMW nebemoka gaminti varikliu ir visi varikliai ties
150k 'iseina saibom'? Gal reikia informuoti gamykla kad jie kazka darytu
kad ju varikliai taip trumpai laiko...nes egzpertai is Kauno nustate kad
visi MB ir BMW varikliai nebelaiko... :)

Vienetiniais pavyzdziais gali irodyti ka tik nori, bet milijonai tu
varikliu kaip vazinejo taip ir toliau vazineja pasaulyje


On 2017.07.07 23:06, ManXP wrote:
> 4.4 bnv variklis tai pats zinai, kad legendinis... Merso V8 irgi. Nepilnu 
> metu senumo pavyzdys - draugas pirko 500'ini (priziuretas atstovybej) su 
> 100+ rida. Kadangi pats pries tai buvau domejesis galimybe pirkt kazka 
> pan, zinojau, kad mazdaug ties 150K turetu pabyret variklis, bandziau 
> atkalbet. Nu bet kadangi su istorija, is atstovo... surizikavo. Tai buvau 
> neteisus, ties 150K nesubyrejo. Isejo nx ties 135 :)
>
>
> "YZF"  wrote in message news:ojobes$mnd$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Jeigu variklis virs 4 litru, tai ta papildoma turbina (ar dvi) dideles
> zalos nedaro... taigi galimi ir tokie variantai kaip 650i (4.4 V8), arba
> CLS500 (4.7 V8).
>
> Arba yra Jaguar XF 5.0 ir analogiski (5.0 V8 NA)
>
>
>
> On 2017.07.04 14:04, ManXP wrote:
>> Galutinai sumasciau, kad laikas atsinaujint. Kol dar yra bent maza viltis 
>> rast kazka ne su zoliapjoves varikliu, noretusi sia galimybe pasinaudot. 
>> Kadangi feja irgi nori keist, tai reikia 2 atmosferiniu benzu. Is pradziu 
>> norai buvo, kad pats modelis butu bent 2010+ metu, bet panasu, kad teks 
>> pamirst. Tai dabar tiktu, kad bent jau pats auto nebutu kokiu 7 ar 
>> daugiau metu senumo. Vienas turi but V8 (arba daugiau) ir ne spuogo 
>> dydzio (t.y. kokia troike netiktu), kitas is bedos gali but ir V6.
>>
>> Nu ir aisku, kad abu butu ziauriai grazus, ahujienai patikimi, pigiai 
>> kainuotu (uz abu noretusi isleist ne daugiau 70), ir butu visaip kitaip 
>> geri :) Juokingiausia, kad mylima Lioxa siuo metu gamina net 3 modelius 
>> su 5 litru atmosferikais, bet du is ju yra baisus ir su tragisku salonu, 
>> trecias kainuoja 100+. Tai galvoj lieka tik tokie variantai:
>>
>> QX56. Bet rast europini ir su istorija tai nx... Per pusmeti mobile.de 
>> buvo tik 2 skelbimai.
>> FX50S. Vaziuoja kaip taburete.
>> Mustang (nuo 2015). Gauni varikli, efektinga isvaizda, ir... plastiko 
>> kruva. Apie tokias kosmines opcijas kaip pvz priekiniai parktronikai jie 
>> isvis negirdeje.
>> A8 W12 (tas su 6.3 litro). Beda, kad yra tik Long'as, kurio nenoriu. Ir 
>> itariu, kad kai kazkas susipis (o kadangi VAG'as, tikrai susipis), 
>> verksiu.
>> Kaip ir viskas?
>>
>> Fejai dar pavyksta sugalvot IS 250 (iki 2015, kol dar gamino su V6), bet 
>> verkia, kad 153 KW.
>>
>> Toliau galva tuscia...
>