Tema: Re: 2 Atmosferos
Autorius: Arnas
Data: 2017-07-05 15:57:59
kodel taip turetu buti? yra vanosai kurie vartosi platesniais intervalais
nei koks s54 kuris savo laiku skaitesi kad turi labai labai mandrius vanosus
:) taip kad uzh analogishka 2.0 atmosferika tikrai blogiau nevazhiuoja.

"Dainiushas"  wrote in message news:ojinac$95b$1@trimpas.omnitel.net...

nu jo, visokie dvilitriai turbo tai jaučiu žemiau 2krpm blogiau nei
atmosferikai važiuoja. Nors deklaruota kitaip :)