Tema: Re: 2 Atmosferos
Autorius: Tomas
Data: 2017-07-07 10:35:40
Neilgai as ji turiu, nedaug nuvaziavau, kol kas nieko. Ai, langai nuo rakto
atsidaro, bet neuzsidaro :)
Angielsku masinu be gremlinu bet kokiu atveju nebuna.
Kelia laiko, bet vairas per skystas, responso daugiau noretusi. Vidus
kokybiskas. Multimedia shudina. Izoliacijos chiut daugiau gal noretusi.

XKR, beje, ziauriai nepatiko deze, nervuota ir grubi kazkokia.

"ManXP"  parašė naujienų news:ojli18$ftp$1@trimpas.omnitel.net...

Px, tiks ir ne originalas, svarbu juos kas nors gamintu. Nes LS'ui pvz nera
nei originalu nei "padielku", IS'ui be originalo yra tik vieno gamintojo,
kaina kaip originalo. Bet svarbu yra.

Kaip suprantu, pats turi XF. Tai pasakok ispudzius. Nes man zinoma tik tiek,
kad bent jau iki feislifto buvo nemazai bedu su elektra.

"Tomas"  wrote in message news:ojl5lh$5tf$1@trimpas.omnitel.net...

gamykliskai kazi ar bus paruosimas, galiu nueit palyst paziuret.
aftermarketini ant beleko prilipdys.

"ManXP"  parašė naujienų news:ojkv9c$r8$1@trimpas.omnitel.net...

Ideja, ir labai nebloga. Kazkodel pats nepagalvojau apie tai. Dabar belieka
eit ziuret, ar ant jo kabli galima sumontuot :))

"Tomas"  wrote in message news:ojkusd$hs$1@trimpas.omnitel.net...

o tai XF paprastas V8 fejai nesexovas? uz CC geriau tikrai

"ManXP"  parašė naujienų news:ojikfm$6m4$1@trimpas.omnitel.net...

Zjb, pasiulysiu. Nes kazkada sake, kad sitas jai grazus (man irgi), tik
galvojau, kad 3.6 ejo iki feislifto, tai net neieskojom

"Dainiushas"  wrote in message news:ojik7e$69f$4@trimpas.omnitel.net...

tai jau čia net ne passat CC, o tiesiog CC