Tema: Re: egr glu?inimas
Autorius: SVYT
Data: 2017-06-13 19:38:48
E34 daugiau kainuoja remontas, 39 makfersonas elementarus, ten detaliu nera. Ziurint kaip remontuoji, mano atveju per 3 metus va tik dabar vairo trauke pradejo klibet ir gale kazkokias gumas keiciau, kaip supratau gal ir be reikalo, tai visas remontas 100 nesieke. Visos islaidos kuro siurblikai ir tai kad pirkau su defektuotu varikliu. Nu, antikorozija kondiskes ventiliatorius kad stovint geriau saldytu, dar generatorius prie apsukunkazko lempele mirkteldavo (nuo pirkimo taip, gal apvijos sako), nutariau pakeist, 30 eur, o ta pasilikau kaip atsargini. Jau taip nelabai yra prie ko prikibti siuo metu.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/