Tema: Re: egr glušinimas
Autorius: Ignas
Data: 2017-06-09 11:30:04
kiek suprantu, dirbant varikliui rimtesnem apkrovom tas egr uzdaromas, 
tai "vesinimas" jam esant atidarytam labiau pasalinis reiskinys, nei 
irenginio paskirtis, ir tas didesnis kaitimas dirbant "ant tusciu" 
turbut visiskas mizeris...

On 2017-06-09 10:33, Vitas wrote:
> EGR yra skirtas sumažinti temperatūrai degimo kameroje, ko pasekoje 
> mažėja azoto oksidų (NOx) išmetimo dujose.
> 
> "Glušinimo"
> Pliusai:
> -Sumažėja suodžių
> 
> Minusai:
> -Padaugėja NOx išmetimo dujose
> -Dideja temperatūra degimo kameroje, kas neigiamai gali paveiki tam 
> tikrus mazgus, kaip vožtuvai ir t.t.
> -ECU pamatęs, kad nevyksta dujų recirkuliacija gali išmesti klaidą 
> skydelyje.
> -Kadangi užaklinta ir nevyksta recirkuliacija, tai suodžiais gali dar 
> labiau apsinešti EGR prieigos ir dar labiau viskas pablogėja.
> 
> 
> Šiap šitas komponentas nėra labai sudėtingas ar brangus ir nematau 
> prasmės to viso glušinomo. Jei sugedo ar užsikimšo, tai paprasčiausiai 
> ir teisingiausia tiesiog pakeisti kitu arba išvalyti.
> 
> 
>> kas kur kaip kodėl? Smarkiai tę su ekologija būna blogeu po to?
>>
>