Tema: Re: egr glušinimas
Autorius: dz
Data: 2017-06-08 15:20:20
jo pas mane su atjungtu egr vw t5 syla ilgai, net pasikeiciau termostata be
tas pats, siaip silumos uztenka, bet lyginat su kitom masinom tai uzsyla gal
5x ilgiau

"E.D"  wrote in message news:ohbe8r$jen$1@trimpas.omnitel.net...

O tai kaip su ta ekologija gali but blogai? Esant EGR, variklis
maitinamas (tam tikrais momentais) kuro, oro ir degesiu misiniu, o kai
ner EGR, misinys tik is kuro ir oro? Aisku, kad kuro ir oro misinys
efektyvaiu ir geriau dega, negu kuro, oro ir dar bbz ko misinys.
As esu uz tai, kad kol veikia EGR, lai veikia. Kai sugedo, jei yra
galimybe netaisyti jo, mesti ji lauk. Ir dar isiurbimo kolektoriu isvalyt.
Yra varikliu, kur EGR atjungimas turi salutini efekta - ilgiau syla
variklis, ko pasekoje per salcius salta salone. Toks, pvz., yra Peugeot
407 1,6 HDI (nepamenu kiek kW).

Nors siaip, tu cia beveik religini klausima uzdavei.
Tuoj ateis auto naciai beigi giliai tikintys inzinieriu genijumi
mechaniniai fanatikai ir paskys, kad jei automobilis buvo toks sukurtas,
tai tik toks turi ir pabaigti savo dienas. Todel marsh pirkti naujo EGR'o.