Tema: Re: egr glu?inimas
Autorius: SVYT
Data: 2017-06-12 17:19:46
Pardave ir leido berods iki 2018 naudotis statoilo prekes zenklu, galvojau is leto pereis. Siaip tai norvegu statoilas solidziau, dabar kebabine kazkokia.
Nors jo, europoj statoilo nera, tik skandinavijoj (mes irgi skandinavija) ir lenkijoj.

--
svyt

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/