Tema: Re: egr glu?inimas
Autorius: andzeja
Data: 2017-06-09 13:02:09
Apie tepalus nei zodzio nerasiau. As irgi tokias deciau po presu,
 ypac tdi visus padeciau kartu su passatais, skodom ir bulkom...
 dar bnv 3 litru, nes daznai padumija... bet tai juose ir nebuvo
 dpf numatyta anais laikais. Bet px, visvien padeciau.
O jei rimtai, tai reikia kazkaip priversti savininkus, kad
 susitvarkytu sena kibira arba pirktu benz.duja, nes
 ekolgiskiausias variantas gaunas.

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/