Tema: Re: egr glu?inimas
Autorius: Sail
Data: 2017-06-13 10:48:55
Savo laiku netgi esu dares Lietuvoj apklausa, kuria uzsake vienas uzsienio
koncernas, planuojantis nauja produktu linija su savu pavadinimu.

Tikslas issiaiskinti, ar nera tam tikroj saly blogu asociaciju su tam tikru
pavadinimu.

Uzsakovas is Danijos, ju produktais lietuvoj neprekiaujama.

Kaip tiems seniems tamsiems laikams uz darba neblogai sumokejo :-)