Tema: Re: egr glušinimas
Autorius: E.D
Data: 2017-06-09 11:49:39
NEzinau, kiek cia tiesos, bet servisistas vienas pasakojo, kad yra teke
jam beveik naujiems (iki 50k km ridos) visiems imones nupirktiems
kablukams isprogramuoti ir glusinti EGR'us. Sake, neva tai ta firma
vaziuoja daug, turi nemazai tokiu pat kabluku ir ju isbandyta
pasiteisinusi praktika - tokia. Tipo varikliai ilgiau laiko, maziau
garantiniam servise stovi, o ir garantija 100k km jiems - mizeris,
palyginus, kiek nuvaziuoja.
Man pasirode keista. Bet gal ju patirtis tokia. Be to servisistas
kalbejo, o jie ir perdet megsta.