Tema: Re: A5
Autorius: Vidas
Data: 2017-06-01 13:03:54
Jei rida tikra ir neužjota - super. Aš su tokia 100kkm per pastaruosius
tris metus suvažinėjau (nuo 70000, dabar apie 170000 km). Džiugina lyg šiol.

Beje, neįsivaizduoju kaip ta "sportinė" pakaba su 20 ratais - tikrai
gražu, bet gal kiek kietokoka? Pas mane pneumo pakaba, vasarai užsidedu
19 ratus (didesnių net nesvarsčiau kai pirkau).

Dar: apie nerealiai mažas kuro sąnaudas būtų neverta svajoti, ypač su
tokiais plačiais ratais. Užmiestyje, minimum 8 ltr/100km, mieste 10+.
Bent jau pas mane taip gaunasi.