Tema: Re: A5
Autorius: Arj
Data: 2017-05-29 12:55:29
nu pagal ta kriteriju - 3.0 tdi. Ne todel kad gestu, bet todel kad nuvarius 
kur tvarkyt, didesne tikimybe kad detaliu vietoj tures ir bus mate, visgi 
tas dyzelis "mainstreaminis", o tsfi biski egzotika, anam ziurek ir filtru 
keist navaziavus bus "reik uzsakyt", cia jei tvarkysi ne atstovybese.



"ManXP"  parašė naujienų news:oggp8r$vl2$1@trimpas.omnitel.net...

Tai del eksploatavimo kainu labai nesinervuoja, tiesiog nenori, kad reiketu
daznai tvarkyt (arba kad kazkas nusipistu taip, jog savaite ar dvi reikes
palikt servise)

"Arj"  wrote in message news:oggose$v8b$1@trimpas.omnitel.net...

tas pats, tik su 3.0 TSFI  +- zjb, t.y. panasiai kaip ir 3.0 tdi - yr
nuansu, jei reiks lyst prie variklio - pakainuos, bet yra ir kas ekploatuoja
ir vargo nemato, o ir by design sitie abu varikliai neskirti taupymui. man
galva - I 3.0 tsfi verta ziuret jei nori daug kw ir planuoji cipuoti - abo
principe tai pigesne/silpnesne S5 versija, o S5 - jau kitas kainu levelis.
Tiesa, tu 3.0 tdi kelios versijos buvo, berods iki 180kw, kai tsfi 200kw -
tai skirtumas ne toks didelis.


"ManXP"  parašė naujienų news:oggl9s$rq3$1@trimpas.omnitel.net...

O tai ten ne garsusis TFSI? Ar tik su 2 litru TFSi yra visos blogybes? Dar
matau, kad buvo 3.2 FSI