Tema: Re: A5
Autorius: Arj
Data: 2017-05-31 12:26:30
is ne vieno protingo zmogaus esu girdejes nuomone kad daiktai kainuoja tiek
kiek jie verti, ypac antrinej rinkoj.
va ir man tiek lexus, tiek tojotos nepatinka. Bet uz nepisancia proto auto
as galiu sumoketi gerokai daugiau, nei uz pisancia prota.
Ir man tai vienas svarbiausiu kriteriju renkantis auto.

"tranzoo"  parašė naujienų news:oglmme$245$1@trimpas.omnitel.net...

nepatinka man lexus. ir px kad negenda. nematau prasmes moket tiek pinigu uz
juos, kiek jie rtrinkoj verti.

su kinieciais - tai sarkazmas buvo, jei ka.

mano poreikiai ir reikalavimai automobiliams skiriasi nei daugelio, ir as
tame nematau problemu. o niufsai tam ir yra, kad butu daug nuomoniu... ir
pasipyzdavot visada galima ;)