Tema: Re: A5
Autorius: tranzoo
Data: 2017-05-31 09:09:18
nepatinka man lexus. ir px kad negenda. nematau prasmes moket tiek pinigu uz
juos, kiek jie rtrinkoj verti.

su kinieciais - tai sarkazmas buvo, jei ka.

mano poreikiai ir reikalavimai automobiliams skiriasi nei daugelio, ir as
tame nematau problemu. o niufsai tam ir yra, kad butu daug nuomoniu... ir
pasipyzdavot visada galima ;)