Tema: Re: A5
Autorius: ManXP
Data: 2017-05-29 14:19:06
Nu tai ciai visada taip, nesvarbu ka perki - auto, NT, ar dar kazka. Kai
siaip browsini skelbimus del idomumo, tai atrodo pilna variantu. Bet vat kai
reikia pirkt, tai atrodo, kad visi normalus tik pyst ir pradingo :)

"spakainas"  wrote in message news:oggu6s$4sn$1@trimpas.omnitel.net...

Tai nuo norų priklauso. Aš savo gavnovozą kai rinkausi tai mobile.de
atsifiltravus būdavo 10-20 vnt. Ir čia filtras be kainos limito. Nors
šiaip pažiūrėjus gatvėse jų kaip prišikta, bet jei nori kad ir tas ir
tas būtų, o dar ir tas būtinai - nebe tiek daug ir lieka.