Tema: Re: A5
Autorius: YZF
Data: 2017-05-29 15:17:02
ne nu tai vaziuoja masina aisku kitaip, nes variklio darbo specifika 
kitokia. kitoks sukimo momentas, prie kitokiu apsuku ir t.t. Prie 2k 
valina prie 4k nebevalina.

bet komfortas, tyla, vibracijos ir garsai nekelia absoliuciai jokiu 
problemu tie prie laisvu tiek prie maksimaliu apsuku. Netgi priesingai, 
kai su benzu gerai paspaudi tai girdi variklio zviegima, o kai uzspaudi 
dyzeli tai garsas padideja bet ne tiek daug. Praktikoje tas issivercia i 
tai jog nuo 130+ variklio nebesigirdi visai


On 2017.05.29 15:12, ManXP wrote:
> Vibraciju nebuvo, nu bet vistiek "kazkas ne taip" kaip su benzu
>
> "YZF"  wrote in message news:ogh35h$a69$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nu nuo kokiu 2008m+, priklauso nuo gamintojo.
>
> Jeigu tas naujas S klases kazkokias vibracijas ar garsus skleide, tai su
> juo tikrai kazkas negerai buvo.
>
>
> On 2017.05.29 15:03, ManXP wrote:
>> O kas yra "naujieji" dyzeliai? Teko susidurt su BMW F10 3 litru dyzeliu
>> ir naujos S klases dyzeliu (nezinau, keliu litru buvo), nu tai reikia
>> but atsilupusiam, kad nesuprast, jog ten dyzelis.
>>
>> "YZF"  wrote in message news:ogh28c$97e$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> As ne apie galinguma o apie tai kad darbo tolygumas ir tyla pas
>> naujuosius dyzelius yra tokia kad kai kada nelabai ir suprasi ar ten
>> tikrai dyzelis. Nekalbant apie tai jog kazkokiu vibraciju isviso nera
>>
>> On 2017.05.29 14:52, ManXP wrote:
>>> O tada dar duosim 4.6 V8, tai ir 350 CDI nenores :) Tiesiog esme tokia,
>>> kad zmogus labiau nori benzo ir del kitu priezasciu, bet dyzelis nera
>>> kategoriskai ismetamas is pasirinkimo.
>>>
>>>
>>> "YZF"  wrote in message news:ogh1ie$8c9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>> 2.7cdi tai tas senas, 5 cilindru? Nu tas tai nieko ispudingo. Duokit
>>> naujesni V6 350cdi jam, zek nebenores is 250
>>>
>>> On 2017.05.29 11:21, ManXP wrote:
>>>> Kaip supratau, tokiu "ispudziu" jau nenori. Pries tai vazinejo su mersu
>>>> 2.7 CDI ir sake, kaip zjb dyzelis. Davem IS 250 pabandyt, tai dyzelio
>>>> jau nenori
>>>>
>>>>
>>>> "Tomas"  wrote in message news:ogght6$nvb$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>
>>>> Dyzelio triukðmas ir vibracijos neabejotinai sukels stipresnio valinimo
>>>> áspûdá.
>>>>
>>>> "YZF" <yzfasltTRINK@gmail.com> paraðë naujienø
>>>> praneðime:oggg52$m1k$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tada viskas ok. Bet gal bus priesingai? Todel ir sakau, pries perkant
>>>>> reiktu ivertinti praktiskai ar viskas bus ok su vaziavimu kad nebutu
>>>>> siurprizu.
>>>>>
>>>>> O tu cia kaip koks dzonis bandai kabinetis nesuvokdamas realybes
>>>>>
>>>>> On 2017.05.29 09:42, Dainiushas wrote:
>>>>>> o jei du litrai dyzelá su trilitriu benzu? :)
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> On 5/29/2017 9:38 AM, YZF wrote:
>>>>>>> nu ir kas? vistiek dyzelis prie zemesniu apsuku ir daugiau NM
>>>>>>> sukuria.
>>>>>>> o jeigu dar lyginti 2.0 benza pries 3.0 dyzeli tai skirtumas bus
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> On 2017.05.29 07:53, Dainiushas wrote:
>>>>>>>> parsisiøsk atnaujinimus, benzai irgi turbininiai.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> 5/28/2017 11:12 PM, YZF raðë:
>>>>>>>>> As kalbu is patirties o tu kalbi is susigalvotos teorijos
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> On 2017.05.28 21:25, Dainiushas wrote:
>>>>>>>>>> nesvaik
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> 5/28/2017 9:04 PM, YZF raðë:
>>>>>>>>>>> Jeigu nuo dyzelio bandys eiti prie benzo, tegu su juo pirma
>>>>>>>>>>> pasivazineja kazkiek nes iprates prie didesnio dyzelio sukimo
>>>>>>>>>>> momento,
>>>>>>>>>>> poto gali labai nusivilti su kokiu nors 2 litru varikliu
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> On 2017.05.28 19:14, ManXP wrote:
>>>>>>>>>>>> Reikia padet nupirkt Audi A5. Kiek atsimenu is ankstesniu
>>>>>>>>>>>> diskusiju
>>>>>>>>>>>> apie
>>>>>>>>>>>> Audi, reikia begt nuo TFSI ir MultiTronic? Kad neimt 2.0 TFSI
>>>>>>>>>>>> (kuris
>>>>>>>>>>>> eina su Multitronic), tai faktas, dar yra kazkokiu modeliu,
>>>>>>>>>>>> kuriu
>>>>>>>>>>>> neziuret? Zmogus pries tai vazinejo su dyzeliu, tai dabar
>>>>>>>>>>>> labiau
>>>>>>>>>>>> nori
>>>>>>>>>>>> benzo, bet dyzelis irgi butu svarstomas esant reikalui.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>
>>>
>>
>