Tema: Re: Kas kokia navigacija androide naudojate?
Autorius: efka
Data: 2017-03-23 12:37:31
2017-03-23 12:14, KEdas rašė:
> Nesuprantu žmonių, kurie dėl 6 eurų pasiryžę eiti vogti iš vaikų
> saldainius.

Tu niekada nieko nesupranti.. Iš kur ištraukei tuftą apie 6eurus?

O ar supranti žmones, kurie pvz. nusipirko (ir tikrai ne už 6 Eur)
  Garmin Viago androidinę navigacijos programą ir reikalingus žemėlapių
bei kitų priedų paketus (už kiekvieną mokėdami atskirai) netikėtai
sužino, kad ši programa tapo Garminui neįdomi ir nebebus palaikoma...?
Ir čia per gerą pusmetį.. Tai gal nori man pinigus grąžinti?

P.S. man negrąžink- saldainių vaikams geriau nupirk..