Tema: Re: Kas kokia navigacija androide naudojate?
Autorius: svyt
Data: 2017-03-22 13:46:01
Navigon tu pabandyk susideliot daug tasku marsruta, ir ka nors i
 viduri iterpti, sukeist vietomis, tau pavyko? Man ji del
 baltarusijos patinka, ir siaip rusijoj gerai adresus randa. Sygic
 man vienintele kuri pagal pasto koda randa adresa (tiesa, pora
 metu praejo, gal ir kitos pagerejo), kitos neleidzia paskutiniu
 raidziu ivest ir randa adresa anglijoj tik mazdaug.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/