Tema: Re: Kas kokia navigacija androide naudojate?
Autorius: svyt
Data: 2017-03-21 18:14:01
Maps me Zemelapiai neblogi, greit atsinaujina, naudoju surast
 adresa, jei nieks neranda. Tik marsruta idomiai veda, tarpiniu
 tasku nesudesi, nera pasirinkimo krovininem masinom, rast
 pakeliui patogias aldi parduotuves, ar statoilus marsrute isvis
 be sansu.
zemelapiai "ploksti" nera reljefo, pasirinkt marsruta
 isvengiant kalnus, nenaviguoja tuneliuose, ner pasirinkimo
 nevaziuot mokamais keliais, vien zodziu kaip nemokama tai gera,
 bet siaip atsilikus 15 metu.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----