Tema: Re: Kas kokia navigacija androide naudojate?
Autorius: svyt
Data: 2017-03-22 13:22:58
Igo irgi paise, as tik atjungineju, man geriau padidintas sankirtu
 vaizdas nei juostos kurios daznai persipina ir painioja, ypac kai
 buna kokie 3 isvaziavimai ir man reikalingas antras, arba
 tunelyje ir pasako is anksto, nes leciau vaziuoju nei
 tiketasi.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----