Tema: Re: Kas kokia navigacija androide naudojate?
Autorius: Herkus
Data: 2017-03-21 21:39:56
Briedas kazkoks, no offence. Gal kazka ne taip susikonfiguraves.
  N metu naudoju ir niekas taip gerai neatvaizduoja kelio kaip Sygic:
t.y. sankryzu zoomas, linijos nusukimui, zenklai, ziedu isvaziavimai ir
pan.

Su Sygic prasukau 3000km Ispanijoj, 6000km USA + Kanadoj, X0000km
Vokietijoj, UK, Japonijoj, Prancuzijoj, Belgijoj, NL, Tailande.
Nepagailejau nusipirkt pradzioj EU zemelapius, o poto ir viso pasaulio.
Ir dar zmonai nupirkau.

Beje trafika irgi rodo, bet mokama.

Bet del valdymo GUI tai sutinku, ypac po paskutinio updeito
nebeintuityvus. Alia vedimas liko da best.