Tema: Re: Kas kokia navigacija androide naudojate?
Autorius: svyt
Data: 2017-03-22 13:34:46
Jis padarytas (prioritetas) ne vartojimui o graziai isvaizdai.
 Luzineja, ypac ant silpnesniu irenginiu nes daug resursu reikia,
 marsrutai labai nepatikimi, nera galimybes darbui su tarpiniais
 taskais, as juos delioju pries kiekviena vaziavima, patikrinu pro
 kur veda, isivedu degalines ir parkingus. Beto, mano pageidavimai
 ilgame marsrute beveik niekad nesutampa su navigacijos norais.
 Pvz baltarusijos visad ir kartais rusijos zemelapius isimu, kad
 nevairuotu pro gardina ar kaliningrada, taip pat salis kuriu
 nenoriu aplankyt. Sygic jos labai neaiskiai pazymetos, gali
 sveicarija su svedija sumaisyt ir pan.

--

bmw e39/ 525d

----Android NewsGroup Reader----