Tema: Re: Kas kokia navigacija androide naudojate?
Autorius: Ignas
Data: 2017-03-22 08:48:56
kazkada, is vln vaziuojant iki sirvintu rajono, rode, kad autostrada
reik vaziuot vos ne iki panevezio, apsisukt ir gryzus vel i sirvintu
rajona nusukt nuo autostrados, nors galutinis taskas buvo desinej pusej
vaziuojant nuo vilniaus, visai netoli autostrados viaduko... kitakart
uzsidejau is kedainiu krypti i vilniu, bet pats ne pagal gps sukau per
jonava, tai tik pries pat jonava jau nebesiule nusukt ar apsisukt, bet
turbut norejo, kad vaziuociau per ukmerge, tai pasukus link ruklos iki
pat žasliu grybavo ir nesuprati per kur as vilniu pasieksiu...
Lavonui ir Audrys: grybavimo priezastys tikrai ne zemelapiai, o
smegenai, tai nematau problemu jam ir uzsieny iskrest toki poksta, kaip
mano pirmam pavyzdy, o jei ir atstumai nelietuviski, tai nenoreciau
simtus kilu vazinet pirmyn atgal siaip sau...