Tema: Re: Valio! ir ne-Valio!
Autorius: VNO
Data: 2009-07-16 09:29:18
o tu apsidairyk aplinkui - gal suprasi, kad nera niekam idomu kaz kokios atskiros tautos?
aisku dabar visi politikai deklaruoja kaip svarbu yra tautinis suverinitetas (kito jau neliko), bet realiai....

ES gimstamumas mazeja, nyksta ir tu saliu pagrindiniu tautu bruozai.
Kas bus ateityje? Gelbes kas nors tas tautas?
PX VISIEMS.

EKONOMISKAI paprasciau yra po poros metu Turkija i ES priimti.

Tad Dainiushai - galvok ka rasai ir nebutina is karto mano lenkishkuma pulti.
As cia LT gimiau, kaip ir tu, ir mano tevai cia gime ir seneliai.
Todel nebuk bukaprociu, nes as asmensikai netikiu, akd lenkai kuom geresni uz lietuvius arestu ir atvirksciai.

VNO