Tema: Re: Valio! ir ne-Valio!
Autorius: Dainiushas
Data: 2009-07-15 13:16:45
prisiminiau linksma istorija ish atgimimo laiku. Stovi tevas su dviem
pusbroliais, vienas patriotas baisiai - mol, chia LT kastrechia reikia
ishshaudyt, tada gal normali tauta gautusi. Tevas apsidairo - nu va, mes
trys, tai kuri reiktu nushaut? Ta prasme, noriu pasakyt, kad jei shiandien
jautiesi aukshchiau kitu, ne butinai kitiems taip atrodys rytoj.....

--
Dainius