Tema: Re: Valio! ir ne-Valio!
Autorius: Rusla
Data: 2009-07-15 13:12:55
Tai kam cia problema? Tau, mamai, vaikui? As pvz. sutinku, kad gaudamas
daugiau pinigu turesiu daugiau moketi mokesciu kad islaikyti tam tikra
socialini sluoksni (vaikai isvis yra atskira tema). O tamstos samprotavimas
man kiek primina idealios rases kurimo teorija. Tai tada reikia naikint
visus lygonius, pensininkus, bedarbius - ziu kiek pinigu atsiras biudzete