Tema: Re: Valio! ir ne-Valio!
Autorius: Rusla
Data: 2009-07-15 15:45:19
Dar uzkliuvo... O tai kokias pretenzijas daba kas turi? Kas turi teise
nurodineti mano darbuotojui, ka jam pirkti?
Sanaudas? Is tu sanaudu moku akciza uz benza, pvm uz detales, greiciau
nupirksiu kita masina, del padidintos amortizacijos. Jei as su darbuotoju
turiu sutarti, kad moku jam tiek atliginimo, suteikiu teise tokia ir tokia -
tai kieno dar tai reikalas? Taigi, kaip sakiau - viskas yra tada pajamos
natura. Kuo pranasesnis zmogus, einantis iki darbo peskom uz ta, kuris
vaziuoja virs valandos ivairiomis transporto priemonemis? Tai gal
apmokestint ta pirma, juk gauna pajamas natura, nemoka uz autobuso bilietus?