Tema: Re: Valio! ir ne-Valio!
Autorius: Rusla
Data: 2009-07-15 15:18:26
Prie ko cia pranasumas?! Tai jo, esant galimybems reiketu didinti ta termina
iki daugiau metu, bet visada bus pasakos galas. Lygiai taip pat galeciau
paklausti, o kuo 3 menesiu vaikas pranasesnis uz 3,5 menesiu pagal tamstos
isgirta USA systema?
Kas del mokesciu ir paslaugu - tai kodel ieskoma racionalumo, sumazinant
pasalpas del vaiku, kai jo nera niekur? Sviezias pvz. - vaziuojant tik ka
isgirdau per zinias, kad nori apmokestinti siuksliu isvezima individualiu
namu savininkams ne pagal siuksliu kieki, o pagal namo kvadratura. Ne
absurdas? Arba, jei as kazkam suteikiu teise vazineti tarnybiniu
automobiliu, kuri perkant imones vardu valstybe nesuteike man jokiu
lengvatu - tai kokio b... ta valstybe turi dar papildomai rinkti mokescius
is to? O kokie nors seimo bendrabuciai nera pajamos natura? O galu gale tai,
kad kokia mokesciu inspekcija perkele i kita veta - tai nera pajamos natura
ten arti gyvenantiems? Juk sutaupo ant vaziavimo iki MI, tai turetu ten
uzsuke kartu ir mokesteli sumoketi. Zodziu pas mus mokesciu tvarka tik
tobuleja... Tarkim daba investuoji i geotermini sildyma, tuo paciu
gerindamas ekologija ir panasei, o paskui valstybe sakys tau: pala, cia
valstybes zeme, atitinkamai ir siluma joje, taigi mokek nuo savo kvadraturos
mokesti, kuris bus didesnis nei centrinio sildymo, nes cia EKOLOGISKA
siluma. Valstybe, ble... zhopa polnaja