Tema: Re: Kroatija automobiliu
Autorius: RaR
Data: 2016-03-28 16:53:16
Prieš tris metus važiavome su dviem vaikais, bet didesniais, grynai
Kroatijoje buvome kokių 10 dienų. Važiavome su nakvyne Mikulove, per
Lenkiją-Čekiją-Austriją-Slovėniją. Iš pradžių per Booking.com buvome
užsisakę keletą dienų Rovanjska, prie tos įlankos netoli Zadaro, tai ten
buvome po pietų. Šiaip ten nieko ypatingo nėra, prie jūros pabūdavome
tik vakarais, nes kiekvieną dieną kažkur važiuodavome - į Paklenicos
(palaipioti kalnuose) ir Plitvicos (ežerai, žiauriai daug turistų)
parkus, vieną dieną pervažiavome visą Pago salą ir apsilankėme Zadare.
Po to patraukėme Adrijos magistrale (vien ja važiuoti malonumas) į
pietus neskubėdami, kažkur užsukdami. Pavažiavę už Makarskos pradėjome
dairytis kur įsikurti - ten šalia kelio žmonės siūlo. Pataikėme, kaip
vėliau sužinojome, Drašnicėje (už kito, kiek didesnio kurortinio
miestelio, Podgora). Apartamentai buvo puikūs, vaizdai tuo labiau.
Vienoje pusėje kalnai, kitoje jūra, namų ten tik kokios 3-4 eilės - nuo
pat pliažo aukštyn. Žodžiu, praktiškai visi apartamentai kiek ten jų yra
- su vaizdu į jūra, niekas jos neužstoja. Miestukai (greičiau kaimeliai)
ten nedideli, labai ramūs, poilsiautojai praktiškai vien čekai ir
slovakai. Ten jau pabuvome daugiau prie jūros, dar buvome nuvažiavę į
Dubrovniką ir Splitą. Grįžome praktiškai tuo pat maršrutu, tik nakvynę
užsibukinome Pietų Lenkijoje. Iš principo, turbūt, labai spaudžiant ir
turint užsakytą nakvynę galima nuvaryti ir per vieną dieną, jeigu kažkur
šalia Zadaro.