Tema: Re: Kroatija automobiliu
Autorius: audrys@w
Data: 2016-03-25 13:36:02
On Fri, 25 Mar 2016 13:30:16 +0200, Daliokas wrote:

> Dekui,
>
> na mano planas toks, booking.com arba housetrip.com pasinaudojant
> rezervuotis 5-6 nakvynes aparatmentuose vienoje vietoje. trenktis per
> pakrante kaskart sustojant vis kitoj vietoj nepriimtinas variantas.
> išvažiuot galiu  pora dienų prieš, grįžti išviso nors per savaitę :)
>
> Klausiams yra dar kiek maždaug pinigų kainuoja kelių mokesčiai, kaip
> suprantu vinjete perkama periodui - vienur metams, kitur menėsiui ar
> savaitę? slovakijoj berods galima savaitėmis pirkti?
>
> DJ

zinok, su booking.com gali but brangu, gal pamegink kokiu vietiniu saituku
surast? o sustojus vietoje ir ieskant nakvynes pliusas tame kad is karto
matai kas aplink ir ka is tiesu gauni, bookinge bus per daug marketinginio
slamsto

vinjetes ivariai: slovakijoje man atrodo dienai gali, vengrijoje irgi,
kroatijoje budeles prie ivazavimo i mokama kelia. vietoje susikaiciuosi
kas pigiau, nes kartais nors ir 2 sav pirkti pigiau nei 2x1 dienai.
Bendras patarimas, kad nejuokauk - ten jie rimtai i nemokancius ziuri,
teko viena karta susimoket i kishene vietiniam politi, viena karta
laimingai pabegt nuo sirenos, bet cia tiesiog gerai pasibaigusios
istorijos ;)