Tema: Re: Kroatija automobiliu
Autorius: Daliokas
Data: 2016-03-25 13:31:14
Dekui.
Na mano planas toks: booking.com arba housetrip.com pasinaudojant
rezervuotis 5-6 nakvynes apartamentuose vienoje vietoje. trenktis per
pakrante kaskart sustojant vis kitoj vietoj nepriimtinas variantas.
išvažiuot galiu pora dienų prieš, grįžti išviso nors per savaitę :)

Klausiams yra dar kiek maždaug pinigų kainuoja kelių mokesčiai, kaip
suprantu vinjete perkama periodui - vienur metams, kitur menėsiui ar
savaitę? slovakijoj berods galima savaitėmis pirkti?

DJ