Tema: Re: Kroatija automobiliu
Autorius: Daliokas
Data: 2016-03-25 11:13:32
Dėl pačio važiavimo tai daugiau mažiau viskas aišku. Slidinėt į
prancuziją keletą kartu teko važiuot savu transportu tik kad su chebra,
be vaikų. Važiuojant galima sustoti kur nors motelyje pernakvoti, gal
kokią atkarpą fėja pavairuotų ar panašiai.

Labiau klausimas į kurią vieta Kroatijos orientuotis.

DJ