Tema: Re: Kroatija automobiliu
Autorius: Audrius K.
Data: 2016-03-25 11:57:34
On 2016-03-25 11:41, Signalizacija wrote:
> Para pirmyn, para atgal,

Su fėja ir 1,5mėn nykštuku ?????? Neblogai pavarei....

pakrante nuo Dubrovniko iki Rijekos dvi dienos
> kelio. Sustot galima bilekur

O normaliu apartementų, neužsisakęs prieš 6 mėn (na, gerai, gal dar ką
netyčia rasi prieš 3mėn.) negausi. Specialiai patikrinti, ar galima
rasti, kažkur prieš trejetą metų buvo išieškotas 200km ruožas. Normalūs
apartamentai - tai kokie, į kuriuos norisi grįžti, ir po kurių supranti,
kad ilsėtis kroatijoje yra gerai... (tai apartamentai ant jūros kranto,
dažniausiai su uždaru pliažu, kai išsimaudęs gali palysti apartemenuose
po dušu, iš šaldytuvo pasiimti alaus ir grįžti degintis ar sėdėti po
skėčiu pliaže. Ar sėsti į tam pačiam pliaže stovinčią motorinę valtį ar
katerį ir plaukti į negyvenamas salas ...) Tie, kurie apsistojinėja ten,
ką gauna pakeliui, daugiau gyvenime i kroatiją nenori, ir negali
suprasti - kas gi toj kroatijoj gerai :-))

  saulei leidziantis visi apartmentai

Likę nelikvidai ar netyčia pakenčiami, bet vienai nakčiai už brangiai,
"nes rytoj atvažiuoja tie, kurie užsakė prieš pusmetį"...

Audrius K.