Tema: Re: Kroatija automobiliu
Autorius: audrys@w
Data: 2016-03-25 12:17:27
On Fri, 25 Mar 2016 10:09:19 +0000, audrys@w wrote:

> vaziavau i balkanus kelis kartus, dazniausiai prie vairo kokias isvadas
> susidariau apie pacia kelione ir Kroatija (ir aplinkines valstybes)
>
> - Pasiteisina vaziavimas ne per Varsuva, o nuo Balialystoko nert gilyn
> per Lublina ir Kosice, Budapesta. Bet kokiu atveju visi marsrutai buvo
> TIK per Budapesta. Minusai: vos ilgiau nei greiciausias marsrutas,
> pliusai: bus maziau mokamu keliu isskyrus keletos atkarpu ir neteks
> grustis per Varsuva,  kas buna neprognozuojama... Kalnu keliuku irgi bus
> apie 50-100km, Slovakijoje pagrinde - jei kirsi Slovakija, bus
> [...]

tiesa, apie nakvynes:
Jo, jie ten daug tokiu fantastu, kur pasistate 3 extra aukstus ant savo
namo (tarkim 50m nuo juros) ir laukia savo issvajotuju olandu/vokieciu/
austru kurie uzsisake pries pusmeti. Toliau nuo juros viskas ok, pilna
laisvu apartamentu. Yra turism biuro ir Palangos stilium galima uzsisakyti
atvaziavus ;)

Bendrai paemus... Jeigu ne roamntine keliones automobiliu dalis as kai
kuriais atvejais rinkciausi skrydi i Turkija ;) Nors turi ir Kroatija savu
pliusu, pvz, kad tai yra musu kulturos zmones ir aptarnavimas, nebus jokiu
hello mai friend ir siaip saugumo jausmo daug daugiau nei tarp muslimu :)