Tema: Re: Kroatija automobiliu
Autorius: Daliokas
Data: 2016-03-25 14:45:33
Na kai vykau į Barselona, tai Housetrip.com pasiteisno. Nemažaia šiam
saite ir Kroatijos vietų yra, tik kad komenatrų nebais daug, tai čia jau
loterija didesnė. Booking.com daugiau kometarų yra apie vietas, o kainos
irgi nėra jau labai kosminės.
TOMo nurydtas varinats visai idomus. Reiks dar šeimynoj pasitarti ir
pasiskaičiuoti kelonės kaštus.

DJ