Tema: Re: ir v?l BMW...
Autorius: Kesha
Data: 2015-11-23 13:46:59
> P.S. Apsilazalinau - pazymos  nebereik, uztenka uzpildyti deklaracija, kad
> laikai save sveiku ir adekvaciu.

neužmiršk cmek'o :)

> [...]
> automata. Tam reikia pateikti medicinine pazyma, dvi nuotraukas ir kvita,
> kad sumoketas zyminis mokestis. Kadangi dabar darbas kabinetinis, paskutini
> karta automata rankose laike pries 8 metus. Praeita savaitgali su advokatu
> šaudykloje paskaičiavome (jis su manim užsipiso, todėl nusprendė, kad mano
> problemų sprendimui bus paprasčiau išmokyt mane šaudyt, o po to žiurėsim),
> kad minimo pažįstamo VISAS komisariatas per metus šaudymo mokymams sunaudoja
> tiek šovinių, kiek mudu per vieną mėnesį. Nekalbant jau apie tai, kad žinos
> turbūt ne vien tik iš šaudymo reikalingos.

nu tai turi supratimą apie vidinę virtuvę :D
Tokiam kabinetiniam pareigūnui automatą duotų esant super būtinybei...
Ten kabinetuose sėdi ir moteriškaičių, kurios turi leidimus ginklui ir
pamačius kaip laiko ginklą, norisi tik apsiverkti...
bet net jei ir jie gautų ginkus ir prisidirbtų, tai liktų patys kalti
:)
bet realybėje, tokie pareigūnai tik ir turi leidimus, bet ginklą
pamaigo nebent šaudykloje... kartą į tris metus.

BTW kas per problemos, kad tik su šaunyku galima išspręsti (bet žinok
su šaunyku labai mažai ką gali išspręsti, greičiau dar daugiau
prisidirbti, įtartinas man tas tavo advokatas :) )
Dėl šovinių kiekio, tai kaip supratau, nedaug jūs ten šaudėte :D