Tema: Re: ir v?l BMW...
Autorius: Kesha
Data: 2015-11-23 12:48:38
Ginklą išduodantis ginklininkas žino kam negalima duoti (neišlaikė
įskaitos ar dar ko nors), o kiti prie ginklo ir neprieina, o tai, kad,
trenkus šlapimui į galvą, užmiršta kaip elgtis su ginklu, tai tik
užmiršusiojo problema.
Nemokantis elgtis su ginklu, jo niekada ir negauna. O gilesni įgūdžiai
išsivysto priklausomai nuo to, kiek realiai tenka su tuo ginklu "būti".
BTW jei iš tavo ginklo kas nors, ką nors nušauna, tai tau gresia nuo 3
iki 5 metų...