Tema: Re: ir v?l BMW...
Autorius: Kesha
Data: 2015-11-23 13:23:38

> Tu rašai kaip yra ar kaip noretum, kad butu?

> Tu tapadini pries 20 metu isduota leidima naudotis ginku su mokejimu juo
> naudotis. Tai nera tas pats. Tai, kad ginkla isduodams mogui, kuris turi 20
> metu senumo teorines zinias neturetu buti vien tik jo problema. Mano mama
> irgi turi vairuotojo pazymejima, paskutini karta vairavo pries 30 metu
> kazkur. Ir jeigu jai kazkas jai duos gero zveriuko raktelius ir lieps
> vairuoti Vilniue piko metu - nesutikciau, kad autoivykis butu jos kalte.
> Ypac, jeigu jai bus pasakyta - gali atsisakyti, bet nuo rytojaus mes tau
> [...]

Gal bus paprasčiau, jei turi kokį polcininką pažįstamą, tai jo ir
paklausk, kas kiek laiko ir kokias įskaitas jie laiko.
nes 20 metų...
Kad paruošimas nėra idealus, tai čia nėra ko slėpti, bet tikrai
pakankamas, kad nemėtyti irklų kur papuolė...
Reziumuojant - pareigūnas praradęs ginklą yra kaltas 100 proc., ir nėra
čia ko išradinėti dviračio.