Tema: Re: ir v�l BMW...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-11-22 08:36:42
Issivartyti gal nepades, bet situacija palengvins.

Pavyzdys is panasios temos - pilna materialines atsakomybes sutartis.
Sakykime su kokia banko ar panasios istaigos kasininke. Ir ji prashika
stambi suma pinigu - keiciant valiuta vietui  japnijos jienu kupiuru
klientui isdave juanius. Irgi galima sakyti, kad ji turi instrukcijas, kad
net teoriskai sunku isivaizduoti kaip tai galima suklysti, kad tai
nerupestingumas ir visa kita ka tu galvoji apie policininka dabar. Taciau
sutartis absoliuciai negalioja Jei paaiskes, kad kasininke dirbo nuo ryto
iki vakaro penkta diena is eiles po astuonias valandas, kad zmogui po tiek
laiko atbunka demesis, darbdavys nepasirupino pagristu darbo rezmu ir
nenumate, kad pervarges darbuotojas gali suklysti, o tokia operacija
atliekama ypac retai, darbuotojas tokias valiutas mokesi atskirti pries 20
metu ir panasiai. Ir visa tai - jau ne vien darbuotojo bedos. Teisme, nors
darbuotojas turbut visiskai neissisuks, bet pilnos materialines atsakomybes
gali isvengt. Tas pats ir su policininku - paliktas automatas siuo atveju
tik teatraliska detale. Taciau, kodel jis buvo zioplas ir kodel pas ji
ziopla automatas - tai jau ne vien jo atsakomybe.