Tema: Re: ir v?l BMW...
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2015-11-23 13:35:46
P.S. Apsilazalinau - pazymos  nebereik, uztenka uzpildyti deklaracija, kad
laikai save sveiku ir adekvaciu.

"Linas Petkevičius"  wrote in message

>Gal bus paprasčiau, jei turi kokį polcininką pažįstamą, tai jo ir
>paklausk, kas kiek laiko ir kokias įskaitas jie laiko.
>nes 20 metų...

Netiketai turiu. Kas tris metus išsiima nauja popieriuka leidzianti nesioti
automata. Tam reikia pateikti medicinine pazyma, dvi nuotraukas ir kvita,
kad sumoketas zyminis mokestis. Kadangi dabar darbas kabinetinis, paskutini
karta automata rankose laike pries 8 metus. Praeita savaitgali su advokatu
šaudykloje paskaičiavome (jis su manim užsipiso, todėl nusprendė, kad mano
problemų sprendimui bus paprasčiau išmokyt mane šaudyt, o po to žiurėsim),
kad minimo pažįstamo VISAS komisariatas per metus šaudymo mokymams sunaudoja
tiek šovinių, kiek mudu per vieną mėnesį. Nekalbant jau apie tai, kad žinos
turbūt ne vien tik iš šaudymo reikalingos.

>Reziumuojant - pareigūnas praradęs ginklą yra kaltas 100 proc., ir nėra čia
>ko išradinėti dviračio.

146%.