Tema: Re: ESP įsijungia atgal
Autorius: svyt
Data: 2015-10-27 15:17:11
Man kels kartus nepavyko uzvaziuot ikalnen kol neisjungiau esp,
 gesta greitis ir sustoja visiskai.
ar dar geriau kai nori
 persokti klampia bala ir sustoja jos vidury ir is ten tik
 buksyru. Vokieciai matyt neisivaizduoja kas tas yra vaziuot is
 kiemo apledejusia ikalne, ar miske bekele tai pradejo gamint
 neatjungiamas.

--
svyt//

----Android NewsGroup Reader----