Tema: Re: ESP ÄÆsijungia atgal
Autorius: booraz
Data: 2015-10-25 13:37:32
Turiu huyndai su RWD, tai ziema isjungus ESP, labai smagiai galima
pasivazineti, tik trinkeliu reikia bagazineje daugiau. Su ESP tai gali
ir kiemuose gaza spaust, truputi tik uzmeta.

Sia ziema paziuresiu, kaip Octavia su ESP ir be elgiasi. Tikiuosi nebus
kazkokio tai 30% dalinio atjungimo.

--
booraz